مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:302023-02-22سياسي

خرسندم در مسابقات بین المللی قرآن کریم شرکت کردم 


حافظ کل قرآن کریم از کشور پاکستان از حضور در سی و نهمین دوره از مسابقات قرآن کریم احساس خرسندی کرد و گفت: فکر نمی کردم در مسابقات شرکت کنم.

- خالد عامر حافظ کل قرآن کریم از کشور پاکستان در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره حضور خود در سی و نهمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم اظهار داشت: بنده از شهر گوجره پاکستان و در رشته حفظ کل قرآن کریم در این مسابقات شرکت کردم.

این حافظ قرآن کریم با اشاره به فعالیت های قرآنی خود تصریح کرد: در حال حاضر از اساتید مرکز تحفیظ قرآن کریم هستم و حدود 50 شاگرد دارم و در زمینه های تجوید، حفظ و روخوانی قرآن کریم تدریس دارم.

خالد عامر درخصوص حضور خود در ایران گفت: واقعیت را بگویم اصلاً تصور نمی کردم بتوانم به کشور جمهوری اسلامی ایران بیایم و در مسابقات شرکت کنم.

بر همین اساس با مشکلات زیادی مواجه شدم و ابتدا به اسلام آباد و از آنجا به کراچی، سپس از آنجا به دبی و از دبی به ایران رسیدم از این رو هر مرحله ای را که پشت سر می گذاشتم فکر نمی کردم بتوانم به کشور ایران برسم دعایم فقط این بود که بتوانم خود را به مسابقات برسانم.

این حافظ پاکستانی تصریح کرد: افتخار می کنم که در سی و نهمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم شرکت کردم چنانچه در این مسابقات رتبه ای کسب کنم شاکر خواهم بود و حتی اگر موفق هم نشوم خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرسندم در مسابقات بین المللی قرآن کریم شرکت کردم 

خرسندم در مسابقات بین المللی قرآن کریم شرکت کردم